AfterSchool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AfterSchool

Zoals de naam het zegt begint deze anime forum na het school gebeuren. Hier ben je wel vanaf 18 jaar tot ouder van personage
 
IndexEen winkel beroven I_icon_mini_portalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een winkel beroven

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 12:45 pm

Draco liep als een zwarte herders hond rond. Hij liep naar een winkel toe en ging op twee poten staan. Hij zette zijn voorpoten tegen de ruit aan en hij zag allerlij dure sierraden. Hij grijnsde lichtjes en hij ging snel weer gewoon staan toen een meneer langs kwam. Deze keek hem vuil aan omdat hij dacht dat hij een zwerfhond was. Draco piepte dan ook als een zwerfhond en hij krabte vervolgens tegen de deur van de winkel om aandacht te trekken. De eigenaar deed de deur dan ook op en Draco stoof naar binnen. Hij veranderde dan in zijn mensen vorm en hij haalde een lang mes tevoorschijn vanonder zijn zwarte gewaad. ''Sorry dat ik stoor..'' zei hij met een gemene grijns en de eigenaar keek hem angstig aan. Er waren nu nog weinige mensen omdat de winkels nog gesloten waren. En dus was dit het beste moment voor Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 12:51 pm

Serina stond in een steegje en keek naar de straat. Er was nog geen hond te bekennen en dat was ook letterlijk. Ze knipte met haar vingers en opeens stond daar een mooie witte herders puppy met blauwe ogen. Rustig liep ze de straat op en sommige mensen keken haar aan en smelten half weg. "wat een makkie toch altijd" dacht ze. Rustig liep ze voorbij de sieradenwinkel en stoptte abrupt. Ze zag een jongen die een man bedreigde en ze grijnsde breed. Ze trok met haar bek de deur open en liep rustig naar binnen. Droog ging ze zitten en keek ze met een scheef koppie naar de eigenaar en de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 1:14 pm

''ik zou graag wat van je sieraden willen als je het niet erg vind'' zei Draco op een valse toon en hij zag toen hoe de man naar zijn zak greep en een mobieltje tevoorschijn haalde. ''domme zet..'' snauwde Draco en sloeg het mobieltje uit de handen van de man. Deze keek verschrikt op en Draco keek meteen om toen hij de deur hoorde open en dicht gaan. Hij zag toen de hond zitten en lachtte even. ''wat is dit? Je plaatselijke bodyguard?'' vroeg Draco vals aan de man en hij stak plots het mes dat hij vast had op de plek waar het hart zat van de man. De man viel adem snakkend op de grond en was al snel dood. Draco trok zich verder niks aan van de hond en hij liep naar een paar vitrines toe. Hij sloeg ze kapot en haalde enkele sierraden eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 1:18 pm

Serina keek met haar felblauwe ogen naar de man die doodsbang was. Ze geeuwde en begon te kwispelen. Ze hoordde toen wat de jongen zei en ze rolde met haar ogen. Ze zag daarna hoe de man dood gestoken werd. Ze stond op en liep naar de mond toe en begon hem te besnuffelen. "geen waardevolle dingen" dacht ze. Ze liep naar het mobieltje wat weg was gesmeten. "ook oud niks aan" dacht ze weer. Ze keek naar de jongen die naar de vitrines ging en ze grijnsde. Ze liep naar een andere vitrine en veranderdde terug in haar mensenvorm en ze bleef zo kijken naar de sieraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 1:45 pm

Draco pakte nog enkele sierraden en stopte deze onder zijn gewaad weg. Hij zag vanuit zijn ooghoeken de hond bewegen en hij keek even naar haar. Hij zag toen hoe de hond plots in een meisje veranderde. Hij keek even verbaasd en gromde toen lichtjes. Hij sprong over de vitrines heen en pakte haar bij haar kraag vast. Hij keek haar strak aan en snoof. ''Wie ben jij nou weer?'' vroeg hij op een spottende toon en hij duwde haar ruw tegen een van de kasten aan. Hij sloeg zijn armen dan ook over elkaar heen en hij snoof eens minachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 1:52 pm

Serina keek naar de vitrines. "wat een goedkope zooi" mompelde ze droog. Ze keek verder en zag 2 diamanten oorbellen. Ze keek er met grote ogen naar en grijnsde breed. Ze wilde net het glas van de vitrine in slaan. Opeens werd ze gegrepen bij haar kraag. Ze keek droog naar de jongen die dat deed en snoof. "alsof jij dat moet weten" zei ze droog. Toen ze tegen de kast aan gedouwd werd hield een muur van ijs het tegen wat opeens tevoorschijn kwam. Ze zoog nog een keer op haar lolly en haalde de lolly uit haar mond. "nog nooit gehoord van normaal met meisjes omgaan???". Ze had geen schrammetje en gooide haar haar naar achter. Ze keek hem aan en glimlachtte bitchy naar hem en liep voorbij hem. Een koude windvlaag kwam langs de jongen en het ijs was verdwenen. Ze keek naar de vitrines en sloeg de ruiten in. Het alarm ging af maar dat boeide haar niks. Ze smeet de sieraden in haar tas en ze geeuwde. Binnen een paar seconde was ze weer een schattige puppy en liep ze blij de winkel uit. Ze veranderde weer in het meisje. Ze keek door het raam heen naar de jongen. Ze keek hem vuil aan en liep rustig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 2:02 pm

Draco keek droog naar haar en snoof. ''Nee, kennelijk niet he'' zei hij op een sarcastische toon tegen haar en hij voelde ineens de koelte toen ze langs hem liep. Hij rilde even maar liet dat uiteraard niet merken. Hij volgde haar met zijn blik toen ze de winkel uit liep en hij keek even naar de dode man. Hij pakte nog een paar sierraden op en hij liep vervolgens naar de man toe. Hij tilde deze moeizaam op en hij nam een plek in zijn gedachten. Het bos achter de winkel. Ja dat leek hem wel een goeie plek. Hij hoorde dan ook plots mannen roepen. Waarschijnlijk kwam er politie aan, mensen hadden dus iets opgemerkt. Draco teleporteerde dan ook nog net weg voordat de politie binnen kwam. Hij verscheen weer op een bebosd stuk en hij lied de man vallen. Hij veranderde vervolgens in een wolf en hij begon aan het vel van de man te trekken. Enkele stukken vlees at hij op. Op deze manier kwam hij aan zijn voedsel, door als dier op andere dieren of mensen te jagen. Hij was de smaak van bloed en vlees van mensen dan ook gewend en het maakte hem niks uit. Want als wolf was hij gewoon een roofdier. Hij moest dan ook voor kort aan het meisje denken. Hij herinnerde zich dat zij ook wat sierraden had mee genomen. Misschien was zij dan dus ook wel een dief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 2:09 pm

Serina stoptte voor een winkel met allemaal frutseltjes. Ze zocht een handspiegeltje en keek de winkel rond. Ze zag sommige mensen naar haar kijken en snoof. Ze liep de winkel in en rektte zich uit en geeuwde. Het was niet druk in de winkel en ze keek rond. Ze zag de bak met spiegeltjes en grijnsde breed. Ze werd onzichtbaar en liep naar de bak en paktte het spiegeltje. En aangezien dat ze onzichtbaar is en als ze dan dingen aan raakt die dingen ook onzichtbaar worden tot ze ze los laat zag je geen zwevend ding. Toen een klant binnen kwam gliptte ze snel naar buiten. Ze gliptte een steegje in en keek in het spiegeltje en deed haar haar goed. Ze deed de diamanten oorbellen aan en glimlachtte. Ze stoptte het spiegeltje weg en liep rustig het steegje uit. Ze had nog steeds een lolly in haar mond en zoog er gewoon heel de tijd op. Rustig liep ze richting het bos. Daar was het tenminste rustig. Uiteindelijk kwam ze op het bospas uit en liep ze rustig door tot dat ze iets hoordde ritselen in de struiken. Ze stoptte even en keek droog naar de plek waar het geluid vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 2:14 pm

Draco had na een tijdje wel genoeg gegeten en hij liet de man in de bosjes liggen. Hij stapte uit de bosjes met een bebloedde bek en hij keek meteen richting het meisje toen hij iets hoorde. ''Jij weer, ook aan het stelen geweest?'' vroeg Draco droog aan haar en hij veranderde terug in zijn mensen vorm. Hij ging even met zijn rug naar haar toe staan en veegde het bloed van zijn mond af. Nadat zijn mond weer schoon was draaide hij zich weer om en keek hij met een emotieloze blik naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 2:19 pm

Serina wachtte tot er nog beweging uit de struiken kwam. Ze zuchtte verveeld en wou net weg lopen. Ze stoptte ineens toen ze een wolf uit de struiken zag komen met een bebloedde bek. Ze wist meteen dat dit geen echte wolf was en draaide zich naar het beest toe. Ze zag hoe hij veranderde in de jongen die haar tegen de kast douwde naja niet helemaal. Ze snoof geïrriteerd en schudde haar hoofd. "ja ik had spullen nodig" en ze rektte zich uit. Ze zag hoe hij zijn bebloedde mond had af geveegt en ze rolde even met haar ogen. "en zo te zien heb jij die man op gevroten" zei ze droog. Ze keek naar haar nagels en deed haar haar achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 2:42 pm

Draco hoorde haar woorden en hij reageerde zowiezo niet op de eerste. De laatste woorden van haar reageerde hij integendeel wel op en hij grijnsde even lichtjes. ''Ja het was erg smakelijk hoor, ook een hapje? Er ligt nog wat in de bosjes. Als het al niet door de wormen is opgevreten..'' zei hij droog en hij liep rustig naar haar toe. ''ooit al eens in het kasteel geweest?'' vroeg Draco rustig aan haar en hij grijnsde even vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 2:46 pm

Serina keek naar de jongen en snoof. Ze gooide haar haar naar achter en keek even de andere kant op. Ze geeuwde even droog en rektte zichzelf weer uit. Ze had afgelopen nacht niet lekker geslapen. Haar blik ging weer terug naar de jongen en hoordde zijn woorden. Ze keek hem droog aan en snoof weer. "ik hou liever m'n eten binnen" zei ze rustig en ze kuchtte een keer. Rustig ging haar blik naar de grond en schoptte ze een steentje weg. Ze volgde met haar blik het steentje die in een plas water terecht kwam. Blijkbaar had het geregent. Haar blik ging terug naar de jongen die dichtbij kwam. En ze hoordde zijn woorden en snoof. "nee waarom zou ik, ik heb wel wat beters te doen" en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyzo dec 20, 2009 3:16 pm

''hmm dom dom, je hebt juist wat beters te doen in het kasteel. Geloof me, ik ben er zonder moeite geweest. En als je echt mooi spul wil dan heb je lef en steel je iets van de koningin. De eerste keer ben ik alleen gaan kijken daar, van hoe het er daar aan toe gaat. En tot nu toe vind ik het er maar makkelijk.'' zei hij droog. ''Ik ben trouwens Draco, en jij bent?'' vroeg hij toen rustig naar haar. Als zij werkelijk een dief was dan kon hij daar nog wel is wat aan hebben. Iets samen doen was nog altijd beter dan alleen. En hij maakte eigenlijk niet snel vrienden, want normaal gesproken hield hij er van om alles alleen te doen. Maar dit keer besloot hij maar eens een uitzondering te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyma dec 21, 2009 4:01 am

Serina keek hem droog aan toen ie begon te vertellen. Ze snoof even minachtend. "ik heb het lef er voor ja en ik had er effe geen zin in. Ze geeuwde en rektte zich nogmaals uit. Ze keek hem met haar ijsblauwe en emotieloze ogen aan. Ze snoof en deed haar haar achter haar oor. "ik ben Serina" zei ze rustig. Ze keek even om haar heen en naar de struiken. Ze vroeg zich af wat Draco aan het denken was. Haar blik ging weer terug naar hem en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyza dec 26, 2009 10:53 am

''Dat je dit zo zegt bewijst niets van dat je er wel lef voor hebt, ik stel dus voor dat we nu naar het koningkrijk gaan om ons daar eens uit te leven.'' zei Draco rustig tegen haar en hij grijnsde dan ook even lichtjes. Hij hoorde toen hoe ze zich voorstelde en hij knikt één keer. ''hmm oke dan, en Sarina wat denk jij er van om met deze dief een team te vormen?'' vroeg Draco emotieloos maar met een vals grijnsje aan haar en hij keek haar dan ook uitdagend aan. Als ze ja zou zeggen dan kon het nog wel eens leuk worden, zeker als ze naar het koningkrijk gingen. Als hij echt iets moois wou hebben dan kon hij het nooit in zijn eentje volbrengen om daar iets weg te stelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyza dec 26, 2009 11:00 am

Serina keek hem zo kil als ijs aan. Een koude bries kwam langs en ze bleef hem aan kijken. Ze zuchtte en gooide haar haar naar achter. Ze keek even naar de lucht en ze dacht na. Haar blik ging al snel weer naar Draco en ze keek hem weer aan. "ik heb er het lef wel voor en oke is goed". Ze keek hem aan en legde haar armen over elkaar. Ze wou gaan lopen maar toen hoordde ze zijn vraag. Ze stoptte en keek om naar hem. "normaal doe ik het in m'n eentje..... maar oke alleen als het goed gaat" zei ze droog. Ze geeuwde een keer en deed een pluk haar achter haar oor. Haar blik richtte ze zich weer voor haar en ze liep rustig verder. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Emptyza dec 26, 2009 11:10 am

Draco grijnsde even en hij liep rustig achter haar aan. Hij deed zijn handen in zijn zakken en gaapte eens verveeld. ''Normaal gesproken doe ik het ook in m'n eentje, maar ach ik kan wel iemand gebruiken die me kan helpen met sommige dingen..'' zei hij emotieloos en hij keek gewoon voor zich uit terwijl ze door liepen. Eigenlijk moesten ze nog wel iets verzinnen van hoe ze het zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een winkel beroven Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een winkel beroven   Een winkel beroven Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een winkel beroven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AfterSchool :: RPG :: Winkelcentrum-
Ga naar: