AfterSchool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AfterSchool

Zoals de naam het zegt begint deze anime forum na het school gebeuren. Hier ben je wel vanaf 18 jaar tot ouder van personage
 
IndexStelen.... maar wat I_icon_mini_portalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stelen.... maar wat

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Emptyza dec 26, 2009 11:22 am

Serina liep over de binnenstad en keek om haar heen. Sommige mensen keken haar aan en ze zuchtte even diep. Rustig liep ze verder en zag ze het grote kasteel al. Een valse grijns kwam op haar gezicht. Ze keek om naar Draco en keek toen weer voor haar. Met grote stappen liep ze verder tot dat ze het hek zag van het kasteel. Ze stoptte en keek naar Draco. "en nu het plan...." zei ze droog. Ze keek hem strak aan en geeuwde even. Haar blik ging even naar een bewaker die naar de 2 keek. Ze glimlachtte lichtjes naar de bewaker. De bewaker keek snel weg en Serina rolde met haar ogen. "dit word nog een makkie" dacht ze. En ze keek weer vragend naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Emptyza dec 26, 2009 11:39 am

Draco stond naast Serina en hij keek het kasteel rond. ''We hadden beter via het dak kunnen gaan ofzo, we komen op deze manier nooit het kasteel binnen. Want het zou nogal makkelijk zijn om zomaar naar binnen te stappen. Geloof me dat mag niemand. En ik denk dat ik me over iets vergist heb..'' zei Draco en hij snoof eens. Hij zag dan ook de koninging met iemand anders en nog voor dat ze hem zouden zien veranderde hij in een zwarte wolf. Hij bleef droog naast Serina zitten zwaaide doelloos met zijn staart heen en weer. ''We moeten nu maar het voordeel van de twijfel nemen en gewoon naar binnen gaan, desnoods elke bewaker vermoorden die we tegen komen.. Oke dat is wel het domste idee dat ik ooit bedacht heb maarja.'' zei Draco terwijl zijn bek geen enkele keer bewoog. Hij zei het ook zo dat alleen Serina het kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Emptyza dec 26, 2009 11:43 am

Serina keek naar het kasteel en de bewakers en ze geeuwde en rektte zichzelf uit. Ze keek naar Draco en hoordde wat ie zei. "ik was ook niet van plan om via de voordeur te gaan" zei ze droog. Ze zag dat ie in een wolf was veranderd en hoordde daarna wat hij zei. "oke is goed" ze grijnsde vals en gooide haar haar naar achter. Ze rektte zich even uit. En ze keek naar Draco "kom" zei ze rustig. En ze keek nog een keer naar het kasteel. Ze liep langs het kasteel verder en liep het dorp weer in. Ze verdween achter een huis en wachtte op Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Emptyza dec 26, 2009 11:48 am

Draco hoorde dat ze 'kom' zei en hij keek om naar haar. Hij zuchtte dan eens diep en hij vroeg zich af wat ze van plan zou zijn. Hij draaide zich dan ook om en hij volgde haar rustig. Hij merkte dat ze het dorp weer in gingen en hij legde zijn oren in zijn nek. ''Waarom gaan we terug naar het dorp?'' vroeg hij aan haar en hij keek haar dan ook even strak aan. Hij merkte dat ze toen achter een huis ging staan en hij rende er heen. Hij stopte naast haar en hij keek droog omhoog naar haar. ''En nu? Wachten tot de bewakers weg gaan ofzo?'' vroeg Draco op een sarcastische toon en hij keek dan ook even om de hoek naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serina

Serina


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 20-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Krachten:
Soort: icewoman/shapeshifter
Partner: geen

Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Emptyza dec 26, 2009 11:52 am

Serina stoptte en sloot haar ogen en zuchtte diep. Ze hoordde voetstappen en wist dat het Draco was en ze hoordde zijn vraag. "even wachten" en ze opende haar ogen weer. "haha grappig hoor" ze keek hem droog aan. Ze sloot haar ogen en was opeens onzichtbaar. Ze keek naar Draco en grinnikte. "kan je me zien???" zei ze droog. En ze gooide haar haar naar achter. Ze keek naar haar nagels en keek om de hoek naar het kasteel. "als ze denken dat wij 2de rangs dieven zijn hebben ze het mis".
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 13-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Shapeshifter
Partner: Love means for me wasting my time for nothing..

Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Emptyza dec 26, 2009 12:03 pm

Draco was nog steeds in zijn wolven vorm en hij had zijn blik nog steeds op het kasteel gericht. Hij zuchtte dan eens diep en hij hoorde ineens haar vraag. ''Natuurlijk kan ik je zi..'' hij stopte met zijn zin toen hij eenmaal om keek want achter hem was ineens geen Serina meer te zien. ''Wow onzichtbaarheids kracht? Cool..'' zei hij droog en hij grinnikte even. Hij hoorde toen wat ze daarna zei en hij knikte even. ''Kijk met jou kan ik praten, eindelijk iemand die het in de gaten heeft..'' zei Draco grijnsend en hij veranderde weer in zijn mensen vorm. Hij ging tegen de muur staan en hij keek naar Serina, of teminste naar de plek waar hij van dacht dat ze daar stond. ''En wat gaan we nu doen?'' vroeg hij droog aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stelen.... maar wat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelen.... maar wat   Stelen.... maar wat Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stelen.... maar wat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AfterSchool :: RPG :: Stad :: Kasteel :: Toren-
Ga naar: