AfterSchool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AfterSchool

Zoals de naam het zegt begint deze anime forum na het school gebeuren. Hier ben je wel vanaf 18 jaar tot ouder van personage
 
IndexUitleg van de jobs I_icon_mini_portalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Uitleg van de jobs

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Uitleg van de jobs Empty
BerichtOnderwerp: Uitleg van de jobs   Uitleg van de jobs Emptyzo dec 13, 2009 12:41 pm

Geachte iedereen,

Ondanks dat dit een forum is voor na het school gebeuren zullen er hier enkele jobs staan waar je voor zult kunnen werken. Maar helaas is daar ook een limiet op, en als die job vol is dan is die vol. Pas als alle 6 jobs vol zitten zullen er plaatsen bij komen, maar dat is dan pas ook als er meerdere leden zijn. Daarnaast ben ik degene die zal beslissen of je aangenomen word of niet.

Er kan maar één koningin, koning, prins of princess zijn. De prins en princess zijn de kinderen van de koning en koningin die er aanwezig zijn. De koning die men kan worden zal de nieuwe koning zijn, omdat de man van Rhyna jaren geleden vermoord was in een oorlog. De kinderen zijn dan ook min. 100 tot max. 120 jaar oud als elf, en dat wil zeggen dat ze niet ouder mogen zijn en niet jonger dan de opgegeven leeftijd. Dit wilde ik nog even melden voor de duidelijkheid.

Hier volgt een lijstje met de jobs:

Band:
- Ethan - Gitarist
-
-
-
-

Opdiener:
-
-
-
-
-

Heler:
- Serane
-
-
-
-

Wachter van de poorten bij de stad of in het kasteel:
- Nuramon - Generaal van de wachters
-
-
-
-

Agenten:
-
-
-
-
-

Dief/Stroper/Moordenaar(Dit kan je enkel met toestemming worden):
- Draco - Dief
- Serina - Dief
-
-
-

Koning/Koningin/Prins/Princess(Dit kan je enkel met toestemming worden):
- Rhyna - Koningin
-

Mvg

Het beheer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
 
Uitleg van de jobs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitleg in het algemeen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AfterSchool :: Take Part :: Aanmelden voor Werk :: Uitleg-
Ga naar: