AfterSchool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AfterSchool

Zoals de naam het zegt begint deze anime forum na het school gebeuren. Hier ben je wel vanaf 18 jaar tot ouder van personage
 
IndexVerbergen voor alles - Pagina 3 I_icon_mini_portalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verbergen voor alles

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbergen voor alles   Verbergen voor alles - Pagina 3 Emptydi dec 22, 2009 12:14 pm

Rhyna keek hem rustig aan, en ze glimlachte dan naar hem. Ze keek hoe hij knielde voor haar, waarna ze dan haar hand op zijn schouder plaatste. "Je hoeft niet te buigen voor me." Zei Rhyna dan kalm tegen hem, en ze keek dan naar Myrna die in de deuropening stond. Ze had een briefje vast, en rustig nam ze die aan. Ze las deze aandachtig door, en ze richt haar blik dan kort op Myrna. "Goed ik zal iemand met de tranen van mijn kracht naar Serane sturen." Zei ze dan tegen haar, en ze knikte dan ook even kort. Kalm keek ze daarna weer naar Ethan, en toch wist ze niet wie ze zou kunnen sturen. De straten waren namelijk gevaarlijk, en vooral de donkere steegjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbergen voor alles   Verbergen voor alles - Pagina 3 Emptydi dec 22, 2009 12:20 pm

Ethan hoorde haar woorden en stond weer op. Hij keek naar Myrna die in de deuropening stond en slikte even. Hij zette het zwaard vast aan een houder op zijn rug en keek naar Rhyna. "Waar moet het heen..." vroeg hij ineens. "Ik heb momenteel niet veel te doen dus help ik graag.." zei hij en keek even naar Myrna. Hij glimlachte naar haar en keek daarna weer naar Rhyna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbergen voor alles   Verbergen voor alles - Pagina 3 Emptydi dec 22, 2009 12:29 pm

Rhyna keek naar Ethan, en ze hoorde dan opeens zijn vraag. Even wist ze niet wat zeggen, maar daarna glimlachte ze kort naar hem. "Dus jij ziet het zitten om naar haar te gaan? Ze leeft in het bos, maar niet schrikken om haar uiterlijk ze is anders dan men zou verwachten." Zei Rhyna dan zachtjes tegen hem, en ze liet dan 3 potjes met de tranen tevoorschijn komen. Deze gaf ze aan hem, maar haar blik was puur serieus. "Let er goed op dat niemand ze afneemt, want deze zijn krachtig van genezing." Zei ze dan tegen hem, en ze gaf hem dan ook de locatie waar ze ergens woonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbergen voor alles   Verbergen voor alles - Pagina 3 Emptydi dec 22, 2009 12:37 pm

Ethan deed in zijn zakken de drie potjes. "Ik zal er op letten..." zei hij en keek haar aan. Hij glimlachte. "Ik zal er zo snel mogelijk heen gaan.." zei hij. Hij luisterde aandachtig waar de locatie was en hij knikte. Hij liep richting het raam. Hij sprong omhoog en bleef in het kozijn staan. "Rhyna. Je kunt er op vertrouwen dat het veilig aan komt.." zei hij en sprong toen naar beneden om naar het bos te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbergen voor alles   Verbergen voor alles - Pagina 3 Emptydi dec 22, 2009 12:47 pm

Rhyna keek hem met een glimlach aan, en ze hoopte maar dat hij de plek kon vinden. Gelukkig kon Serane goed horen als er iemand in het bos zou zitten, en dus dat was een goede keuze. Even sloot ze haar ogen, en ze hoorde dan de woorden van Ethan. "Ik weet dat je te vertrouwen bent." Zei Rhyna dan terwijl ze aan het raam ging staan, en dan keek ze hem rustig na. Even rekte ze zich uit, en ze sloot dan ook kort haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Gesponsorde inhoud





Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verbergen voor alles   Verbergen voor alles - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verbergen voor alles
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AfterSchool :: RPG :: Stad :: Kasteel :: Geheime tuin :: Oud huisje-
Ga naar: