AfterSchool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AfterSchool

Zoals de naam het zegt begint deze anime forum na het school gebeuren. Hier ben je wel vanaf 18 jaar tot ouder van personage
 
IndexVan de grot naar het oude huisje - Pagina 2 I_icon_mini_portalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Van de grot naar het oude huisje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 7:30 am

Nuramon voelde zijn hart weer overslaan en opende na een tijd zijn ogen. Toen ze zijn lippen losliet stond hij ook op en liep naar haar. "Rhyna,ik weet van de koning die jou wilt als zijn vrouw,is er iets wat ik daar aan kan doen"vroeg hij aan haar en wachte even af. Even keek hij naar buiten en hij vroeg zich af waar zijn zwaard was en zijn shirt aangezien hij die niet meer bij zich had. Ach,dat was een zorg voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 7:33 am

Rhyna keek nog naar de hemel, en ze hoorde dan zijn vraag. Ze wist niet wat ze erover moest zeggen, maargoed ze keek hem dan even aan. "Ik heb geen idee wat jij eraan kan doen Nuramon. Alleen wil ik niet met die koning trouwen." Zei Rhyna dan heel zachtjes tegen hem, en alweer ging haar blik naar de hemel. Ze dacht dan héél even kort aan de spullen van hem, waarna ze met haar gedachten tegen Feronis sprak. Deze verdween dan ook gewoon naar de geheime kamer, maar dan verscheen hij in de slaapkamer met Nuramon zijn spullen. Algauw zonder dat Nuramon het opmerkte verdween hij gewoon weer naar het dak toe, en hij knikte kort naar Dragonis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 7:38 am

Nuramon keek haar aan en zuchte even. Er waren manieren,of je vechte tegen de koning en de winaar kreeg wat hij wou,of je vroeg de dame of ze wou trouwen met hem en als ze het ja woord gaf,dan besliste de raadsmannen wat er zou gebeuren. Hij keek haar even bedankelijk aan en zette zich naar op het bed. Toen keek hij achter zich en zag zijn spullen even,zo dat was wel snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:09 am

Rhyna keek naar hem, en ze wist niet wat ze moest doen. Even keek ze nog naar buiten, maar ze wist goed genoeg dat die koning sterk was. Dan draaide ze zich om, en ze merkte dat hij op het bed ging zitten. Daarna ging ze gewoon op zijn schoot zitten, en ze ze sloeg haar armen om zijn hals heen. "Ik hou van je Nuramon, en ik zo er alles voor doen om bij je te blijven." Zei Rhyna dan zachtjes in zijn oor, en ze streelde zijn wang dan ook voor een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:15 am

Nuramon keek een lange tijd gewoon naar de grond,tot ze op zijn schoot zou zitten. "Rhyna,je weet dat ik de wereld voor jou zou geven,die koning kan ik aleen maar aan,als die je iets zou willen aandoen als ik normaal ben zoals nu zonder enige woede in me,dan kan ik me al even goed presenteren op een bord,zodat hij me gelijk dood"zei hij tegen haar. Hij keek haar nog steeds aan maar had de neiging weg te kijken. Hij zou vechten voor hun leven samen,en zodat ze later dit koninkrijk konden besturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:19 am

Rhyna keek naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. Even wist ze niet wat ze hierop moest antwoorden, en ze streelde dan maar zijn wang verder. Haar leven had ze ook te danken aan hem, en dus was hij de enige die haar hart mocht stelen. Er zou geen andere persoon zijn die haar hart kan stelen, en dat zou ze dan ook laten merken. "Die koning kan voor mij de boom in, aangezien mijn hart enkel voor jou klopt." Zei Rhyna dan zacht in zijn oor, en ze had dan ook gemerkt dat hij wilde wegkijken. Dan stond ze gewoon op en ze ging naast hem op het bed zitten, waarna ze dan zich op haar rug liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:26 am

Nuramon keek haar de gehele tijd aan en knikte toen ze dat zei. Maar het zou gevaarlijk worden voor hun beiden. Toen ze zich liet vallen ging hij over haar hangen en streek zachtjes langs haar zij. De blik in zijn ogen was weer wat kalmer geworden en als je echt goed keek kon je zijn ziel echt zien. Buiten was het stil,buiten de wind die tegen de deur sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:33 am

Rhyna bleef zo liggen, en ze keek hem dan aan. Ze glimlachte heel even kort, en ze giegelde dan even als hij langs haar zij ging met zijn hand. Dit deed ze omdat het wat kietelde, waarna ze dan haar armen om zijn hals sloeg. Haar ogen glinsterden dan ook van pure verliefdheid, en ze wilde voor altijd de zijne worden. Ookal moest ze daarvoor veel opgeven, het kon haar niet schelen want hij was degene die ze wou. Dat kon je dan ook duidelijk in haar ogen zien, en ze merkte dan opeens zijn ziel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:39 am

Nuramon keek haar aan en grijnsde even toen ze giechelde. Toen ze haar armen om zijn nek sloeg keek hij haar recht in haar ogen aan en zag de liefde van haar voor hem,en als je dat zag,dan wist je dat de liefde voor eeuwig was,elke andere elf zou haar nu vragen om met hem te trouwen,maar hij wou dat doen op een speciale plek hier ergens. "Je ziet het hé,mijn ziel"zei hij tegen haar en wachte even af wat ze zeggen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:49 am

Rhyna bleef hem aankijken in de ogen, en ze keek de hele tijd naar zijn ziel. Haar hart klopte weer sneller dan normaal, waarna ze dan zijn woorden hoorde. "Ja, ik zie je ziel." Zei ze zachtjes tegen hem, en ze drukte een kus op zijn neus. Dan sloot ze heel even de ogen, maar die verliefde blik bleef nog steeds hangen. Ze zou zelfs haar titel opgeven om bij hem te blijven, maargoed dat was iets wat ze niet kon doen. Na een tijdje keek ze hem weer aan, en ze ging dan met haar hand over zijn borst heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 8:57 am

Hij keek haar even aan en glimlachte. "Wel dan mag jij je als eerste zien die dat ooit zag"zei hij tegen haar en sloot zelf zijn ogen ook weer. Toen hij zijn ogen weer opendeed zag je zijn emotie's weer in zijn ogen. Hij was dolverliefd op haar,nog steeds. Zijn liefde had lag volgehouden wel enkele mileniums. Als je daar even over na dacht was dat echt lang,en was hij al wel best oud. Hij genoot van het gestraal over zijn borst en voelde bij elke aanraking van haar een tinteling door die plaats gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 9:00 am

Rhyna glimlachte naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze bleef hem gewoon over zijn borst strelen, waarna ze dan kort naar die wonden keek. Ze keek er even naar, maar toch bleef ze hem verder strelen. Als er met hem iets zou gebeuren, dan ging ze het zichzelf niet meer vergeven. Dan keek ze hem diep in de ogen aan, en ze had haar andere hand nog steeds om zijn hals heen. Niets kon haar nu van hem afnemen, en dat was dan ook een goed moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 9:06 am

Nuramon streek dan zacht lang haar nek en gaf haar daar enkele kusjes in. Dan keek hij haar weer aan en gaf haar een kus op haar lippen en beet na die jus heel zachtjes op haar onderlip,zijn ogen leken nu wel net kristallen,ze leken te zijn opgelicht. Het zachte gestreel op zijn borst deed zo goed bij hem,met zijn vrije hand steek hij zacht over haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 9:10 am

Rhyna keek naar hem, en ze voelde dan opeens de kusjes in haar nek. Ze sloot haar ogen, en kort daarna voelde ze zijn lippen op de hare. Haar ogen deed ze weer open, en ze merkte dat hij zachtjes in haar onderlip beet. Ze bleef kalm liggen onder hem, en ze genoot van de aanraking op haar buik. Dan sloot ze even haar ogen, en ze liet zich over aan hem. Ze was de zijne voor altijd, en dat zou ze hem dan ook laten merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 9:21 am

Nuramon liep haar lip los en begon haar weer kusjes te geven in haar nek,maar dit maal ging hij al kussend tot aan haar navelenbuik,en ging dan weer terug naar boven. Zijn handen had hij naast haar lichaam gelegd,toen hij weer bij haar nek was streek hij met zijn hand zachtjes onder haar borsten. Dan gaf hij haar weer een kus op haar lippen en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 10:01 am

Rhyna bleef rustig liggen, en ze genoot nog steeds van de kusjes die hij haar gaf. Dan sloot ze haar ogen, en ze bleef zo liggen. Ze gaf zich helemaal aan hem over, en dat kon je dan ook goed merken. Ze voelde zijn handen onder haar borsten, en ze keek hem dan heel even kort aan. Toch genoot ze van zijn aanrakingen, en ze voelde de kus op haar lippen weer. Ze glimlachte terug naar hem, en ze streelde kort zijn wang weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 10:18 am

Nuramon keek haar aan en glimlachte eventjes. Zijn hart versnelde weer eens. Hij streek zacht langs haar nek en glimlachte even. Met zijn andere hand ging hij onder haar shirt en streek met zijn hand langs haar buik en ging even hoger. Maar hield dan wel haly en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyza dec 26, 2009 10:22 am

Rhyna keek naar hem, en ze liet hem gewoon doen. De verliefde blik zat nog steeds in haar ogen, en ze liet die gewoon zo. Daarna merkte ze zijn hand onder haar shirt, en ze ontspande dan ook gewoon. Van haar mocht hij alles doen wat hij wilde, aangezien ze enkel voor hem nog wilde leven. Hij was haar alles, en ze keek hem met een glimlach aan in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 3:52 am

Nuramon keek haar aan en gaf haar een kus op haar lippen,en streek nog zachtjes over haar buik en deed dan heel voorzichtig haar shirt uit. Hij keek haar even aan en begon haar weer kusjes te geven in haar nek en zo naar beneden naar haar navelenbuik. Buiten was het pikke donker,aleen een geblaas van katten,en het gefloot van wind klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 3:56 am

Rhyna keek naar hem, en ze hielp hem mee met het uitdoen van haar shirt. Daarna sloot ze haar ogen als hij haar weer kusjes begon te geven, waarna ze dan zich helemaal aan hem over gaf. Niemand moest hen nu op dit moment storen, maar ze wist goed genoeg dat de raadsman haar zou komen halen. Nouja om eerlijk te zijn hoopte ze van niet, en dus bleef ze gewoon lekker liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 4:05 am

Nuramon streek zachtjes met zijn handen onder haar borsten en gaf haar dan een lange kus op haar lippen en streek even kort over haar wang. Dan gaf hij een blaaskusje op haar wang,en deed dat zo over haar gehele lichaam,voor Nuramon was dit alles nog zo nieuw aangezien hij nooit iemand anders had gekust of durven aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 5:45 am

Rhyna keek naar hem, en ze sloot dan haar ogen bij de lange kus. Haar hart ging als een gek tekeer, en ze was blij dat ze hier bij hem zat. Nouja in dit geval lag ze neer op het bed, en ze keek dan naar hem als hij blaaskusjes gaf. Ze liet hem gewoon doen, waarna ze dan haar hand in zijn haren plaatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 6:40 am

Nuramon keek haar even aan toen hij haar hand in zijn haren voelde en grijnsde eventjes. Dan begon hij weer naar boven te komen en hield even hald ij haar borsten en gaf haar twee kusjes op haar tepels en gaf haar dan weer kusjes in haar nek,zijn hart ging sneller tekeer als normaal,veel sneller zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhyna
Admin
Rhyna


Aantal berichten : 178
Registratiedatum : 13-12-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf/Phoenix
Partner: No One Wants An Old Lady Like Me

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 6:59 am

Rhyna bleef liggen, en ze streelde hem in de haren. Daarna sloot ze haar ogen, en ze bleef zichzelf overgeven aan hem. Haar hart ging in hetzelfde ritme als de zijne, en ze genoot van zijn kusjes. Even keek ze naar het plafond, maar daarna deed ze gewoon haar ogen weer dicht. Ze wilde uren bij hem blijven zonder aan de stapels papieren te denken, hoewel dat er een hele hoop waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://after-school.heavenforum.com
Nuramon

Nuramon


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Elf
Partner: ...

Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Emptyzo dec 27, 2009 7:08 am

Nuramon streelde zachtjes over haar buik en gaf haar enkele zachte kusjes in haar nek,het gestreel in zijn haren deed hem glimlachen,maar haar bijzijn deed hem glunderen. Hij streek met zijn vrije hand nu over haar wang en gaf haar dan een kus op haar lippen en voelde zich vanbinnen helemaal warm worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Van de grot naar het oude huisje   Van de grot naar het oude huisje - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van de grot naar het oude huisje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AfterSchool :: RPG :: Stad :: Kasteel :: Geheime tuin :: Oud huisje-
Ga naar: