AfterSchool
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AfterSchool

Zoals de naam het zegt begint deze anime forum na het school gebeuren. Hier ben je wel vanaf 18 jaar tot ouder van personage
 
IndexBezorging van de fenixtranen - Pagina 4 I_icon_mini_portalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bezorging van de fenixtranen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Serane

Serane


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens/Wolf
Partner: Ethan I love you

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 3:53 am

Serane grinnikte zachtjes, en ze sloot heel even haar ogen als ze een kusje kreeg. Dan hoorde ze zijn woorden, en ze keek dan naar het dienblad met een ontbijt op. Haar blik ging weer naar hem toe, en ze hoorde dan zijn woorden. "Dat weet ze al." Zei Serane dan onschuldig tegen hem, waarna ze dan begon te eten van het ontbijtje. Haar staart kwispelde heen en weer, en ze genoot van het ontbijtje. "Het is verrukkelijk." Zei ze dan tegen hem met een glimlach, en ze duwde dan een stukje tegen zijn lippen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 1:02 pm

Ethan hoorde haar woorden en grinnikte. "Dan weet ze het al snel. Hoe dan ook moet ik toch meer te weten komen over het zwaard..." zei hij en keek haar aan. "Dank je. Ik hoor vaker dat ik goed kan koken..." zei hij. Hij merkte het stukje die ze tegen zijn lippen duwde en hij at het op. Hij glimlachte en ging tegen haar aan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serane

Serane


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens/Wolf
Partner: Ethan I love you

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 1:22 pm

Serane keek naar hem, en ze hoorde dan de woorden over het zwaard. Ze zweeg maar over het feit dat haar vader dat zwaard had gesmeed, en dus at ze onschuldig verder. Daarna keek ze naar hem, en ze glimlachte heel even kort. "Ik hou van je Master Ethan." Zei Serane dan om hem te plagen, en ze zou altijd het woordje 'Master' gebruiken om hem ermee te plagen. Ze grinnikte dan ook erg onschuldig, waarna ze dan kort naar buiten keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 1:26 pm

Ethan glimlachte en keek haar aan. "Nou als ik dan toch je master ben. Dan maak me maar eens tevreden..." zei hij en duwde haar het bed op. Hij begon haar te zoenen en sloot zijn ogen. Hij zou maar wat graag op haar plagerijen in gaan. Hij stopte na een tijdje en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serane

Serane


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens/Wolf
Partner: Ethan I love you

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 1:34 pm

Serane keek naar hem, en ze moest zich inhouden niet te lachen. Opeens werd ze geduwd op het bed, en algauw kreeg ze zijn lippen op de hare gedrukt. Ze zoende lekker met hem mee, waarna ze dan haar armen om zijn hals plaatste. "Oeh dus Master is gek aan het worden?" Vroeg Serane dan plagerig aan hem, en ze keek hem in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 1:53 pm

Sorax keek haar aan en glimlachte. "Ik gek?" zei hij. "Dat ben ik al vanaf gisteren.." zei hij. "Ik ben namelijk gek....op jou..." zei hij en gaf haar een kusje. Hij keek haar in haar ogen en glimlachte. Hij streelde opnieuw een oortje en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serane

Serane


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens/Wolf
Partner: Ethan I love you

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 2:09 pm

Serane keek naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze grinnikte dan ook weer even, waarna ze hem dan een likje gaf. Daarna sloot ze heel even haar ogen, en ze dacht dan kort na. Toch zou ze het hem niet vertellen over het zwaard, en ze grijnsde dan ook even breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 2:15 pm

Ethan stond ineens op en knikte. "Dan ga ik maar eens. Ik heb nog een aantal dingen te doen..." zei hij en keek naar haar. Hij glimlachte en draaide zich toen om en maakte aanstalten om naar buiten te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serane

Serane


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens/Wolf
Partner: Ethan I love you

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 2:18 pm

Serane keek naar hem, en ze zag dan dat hij wilde vertrekken. "Kom veilig terug." Zei Serane dan zachtjes tegen hem, waarna ze dan het dienblad nam. Haar ogen sloot ze dan ook even kort, waarna ze dan naar beneden ging. Rustig ruimde ze het dienblad op, maar dan keek ze heel even naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 30

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens
Partner: Serane is my cute wolf

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 2:33 pm

Ethan knikte. "Dat beloof ik je.." zei hij en glimlachte. Hij liep naar de deur en liep naar buiten. Even keek hij om naar het huis. "Hou je haaks.." mompelde hij en wist dat ze hem waarschijnlijk wel gehoord zou hebben door haar sterke zintuigen. Hij glimlachte en rende daarna richting de bewoonde wereld met een brede glimlach op zijn gezicht. Nooit gedacht dat hij door simpelweg 1 bezorging verliefd werd op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serane

Serane


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Krachten:
Soort: Mens/Wolf
Partner: Ethan I love you

Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Emptyzo dec 27, 2009 2:35 pm

Serane keek hem na, en ze zucht dan heel even diep. Daarna liet ze de afwas gewoon staan, en ze liep dan naar een kamer toe. Ze besloot om daar wat medicijnen te gaan maken, maar ook stond daar een foto van haar vader als hij het maanzwaard aan het maken was. "Vader hij heeft een goede eigenaar gevonden." Zei Serane dan zacht, en ze maakte de medicijnen dan verder af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bezorging van de fenixtranen   Bezorging van de fenixtranen - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bezorging van de fenixtranen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
AfterSchool :: RPG :: Het Bos-
Ga naar: